Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Οι 56 λόγοι για τους οποίους λατρεύεις να είσαι Πατρινός!



Πολλά "είπαν" για την Πάτρα μας... όμως όσοι δεν ζουν στην πόλη δεν ξέρουν αυτά που ξέρουμε εμείς. Τι; 56 λόγους για να γουστάρουμε που η καταγωγή μας είναι κάτω από το "αυλάκι". Παλιό, πάντα επίκαιρο και αγαπημένο... Ευκαιρία να ξαναδιαβάσουμε ή να μάθετε  κάποιοι τους λόγους που η αχαϊκή πρωτεύουσα έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας!
1. Γιατί το «νι» μου και το «λι» μου
στολίζουν την φωνή μου....
2. Γιατί λέω τη λέξη μινάρας και ξέρω τι σημαίνει....
3. Γιατί σε μια παρέα με άτομα από όλη την Ελλάδα εγώ φέρνω το κέφι....
4. Γιατί παίρνω τους φίλους μου τηλ. 5 λεπτά πριν και τους λέω πάμε για καφέ... και δεν χρειάζεται να το έχω κανονίσει 2 ημέρες πριν... όπως οι Αθηναίοι...
5. Γιατί έχω θάλασσα για το καλοκαίρι και.... βουνό για τον χειμώνα μέσα σε 20 λεπτά...
6. Γιατί για να πάω από την μια άκρη στην άλλη δεν πρέπει να πληρώσω διόδια...
7. Γιατί έχω beach bar μέσα στην πόλη...
8. Γιατί ακόμα και με την οικονομική κρίση οι καφετέριες είναι γεμάτες...
9. Γιατί έχω στην πόλη μου την μεγαλύτερη εκκλησία των Βαλκανίων...
10. Γιατί η Λουξ φτιάχνεται στην Πάτρα...
11. Γιατί πουθενά αλλού δεν φτιάχνουν Μαυροδάφνη...
12. Γιατί δεν πρέπει να πω στον σουβλατζή να βάλει και πατάτες στην πίτα...
13. Γιατί όταν λέω σουβλάκι εννοώ το καλαμάκι και όχι όλη την πίτα...
14. Γιατί πουθενά αλλού δεν πίνουν τεντούρα μετά το φαγητό...
15. Γιατί αν δεις ένα Πατρινό αυτοκίνητο, θα το καταλάβεις ακόμα και αν δεν έχει πινακίδα...
16. Γιατί δεν μου κορνάρουν, όταν είμαι πρώτος στο φανάρι... (σχεδόν)
17. Γιατί το Πάσχα που πάω στο χωριό, κάνω 20΄και δεν κολλάω 5 ώρες στα διόδια...
18. Γιατί όταν τα ξημερώματα μετά την παρέλαση του Σαββάτου γυρνάω στο σπίτι μου βλέπω το δρόμο πεντακάθαρο... ενώ πριν από 5 ώρες πάταγες πάνω σε μπουκάλια Μαυροδάφνης...
19. Γιατί αυτό που οι άλλοι έχουν όνειρο (να πάνε στο Πατρινό Καρναβάλι) εγώ το έχω από 5 χρονών ....
20. Γιατί για να πάω για μπάνιο σε καθαρή θάλασσα δεν θέλω 1 ώρα...
21. Γιατί δεν πληρώνω για να κάνω μπάνιο...
22. Γιατί οι Πατρινοί καταστηματάρχες δεν μασάνε από πορείες και αναρχικούς...
23. Γιατί οι Πατρινές γυναίκες είναι από τις ομορφότερες της Ελλάδος...
24. Γιατί όταν γυρνάω στην Πάτρα και βλέπω την γέφυρα νιώθω την καρδία μου να φτερουγίζει...
25. Γιατί η Πάτρα είναι η Πύλη για την δύση....
26. Γιατί όταν μελαγχολώ πάω στο δασύλλιο, βλέπω όλη την Πάτρα στα πόδια μου και μου περνάει...



Πάντα επίκαιρο - Οι 56 λόγοι για τους οποίους λατρεύεις να είσαι Πατρινός!
27. Γιατί όποιο δρόμο και να πάρεις, σε βγάζει στη θάλασσα...
28. Γιατί όσο και αν γράφουν οι δημοτικοί αστυνομικοί, ο Πατρινός αν θέλει θα παρκάρει... και μετά θα σκίσει και την κλίση...
29. Γιατί οι κόντρες γίνονται στα 800 μέτρα και όχι στα 400...
30. Γιατί ο Πατρινός ξέρει για τον παράδρομο που βγάζει στη Ν.Ε.Ο.Α-Π και δεν πληρώνει διόδια...
31. Γιατί το πρατήριο της Shell απέναντι από το λιμεναρχείο είναι πάντα ανοιχτό...
32. Γιατί όλοι οι Πατρινοί όταν πάνε στρατό... πάνε στην αεροπορία στον Άραξο ή στην Ανδραβίδα... ή στο Κ.Ε.Τ.Χ.
33. Γιατί παίρνει μισθό 700 ευρώ και δεν το σκέπτεται να μη βγει ένα Σάββατο βράδυ ...
34. Γιατί μια κοπέλα το βράδυ δεν φοβάται να γυρίσει στο σπίτι μόνη της...
35. Γιατί τα παιδιά παίζουν ακόμα μπάλα στον δρόμο, κοντά στο κέντρο της πόλης...
36. Γιατί έχει καφετέριες για όλα τα γούστα παρά το μέγεθός της...
37. Γιατί για να πάει μια κοπέλα στο περίπτερο κάτω από το σπίτι της δεν ντύνεται λες και πάει στα μπουζούκια...(όπως στην Θεσσαλονίκη)
38. Γιατί ο Πατρινός θα βρει πάντα κάποιο λόγο για να γλεντήσει...
39. Γιατί όταν είσαι σε μια παρέα, θα βγεις κι ας μην έχεις λεφτά, και ξέρεις ότι τους άλλους δεν θα τους πειράξει...
40. Γιατί κάθε βράδυ ξέρω που κάνει μπλόκο η αστυνομία ( λιμάνι) και δεν περνάω από εκεί...
41. Γιατί ξέρω ότι κάθε Κυριακή απόγευμα οι Πατρινοί κάνουν βόλτα στα Ψηλά Αλώνια...(όταν φτιαχτούν)
42. Γιατί όσα πυροτεχνήματα έριξαν στην έναρξη των Ολυμπιακών στην Πάτρα τα ρίχνουμε στην καύση του καρνάβαλου...
43. Γιατί φτιάχνουμε χαλαρά τους καλύτερους λουκουμάδες στην Ελλάδα...
44. Γιατί αν ο γείτονας φωνάξει βοήθεια, θα τρέξουν να τον βοηθήσουν και δεν θα κλειδώσουν την πόρτα δεύτερη φορά...
45. Γιατί αγοράζω ψώνια από τα αφορολόγητα στο λιμάνι χωρίς να έχω εισιτήριο ...
46. Γιατί ακόμα και αν η Πανάχα πέφτει κατηγορία, το γήπεδο θα είναι γεμάτο...
47. Γιατί έχει πολλά πανεπιστήμια και Τ.Ε.Ι. και δεν χρειάζεται να φύγεις για να σπουδάσεις...
48. Γιατί αν ρωτήσω στην Ορεστιάδα για την Πάτρα 50 άτομα, 48 θα μου πουν Kαρναβάλι και 2 θα δακρύσουν...
49. Γιατί όταν τελειώνει ένα Καρναβάλι στην Πάτρα ξεκινά το επόμενο...
50. Γιατί αν βρεθούν 2 Πατρινοί σε μία άλλη πόλη την περίοδο του Καρναβαλιού, τότε η πόλη δεν έχει ελπίδες...
51. Γιατί απ' το μπαλκόνι μου βλέπω την θάλασσα...
52. Γιατί αν πίνεις καφέ στο Θησείο και ακούσεις δύο άτομα να μιλάνε καλά για την Πάτρα θα χαμογελάσεις, αν λένε να πάνε να τη δουν θα τους μιλήσεις, και αν την κακολογούν θα τσακωθείς...
53. Γιατί ο Πατρινός δεν θέλει παρέα για να πάει για ξύλο... καθαρίζει μόνος του...
54. Γιατί ο Πατρινός δεν το κρατάει μανιάτικο... με ένα ποτάκι λύνονται όλα...
55. Γιατί όσα «π» και να μου φορτώνουν γουστάρω που είμαι Πατρινός...
56. Γιατί Πατρινός δεν γίνεσαι.... γεννιέσαι!