Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Άρτεμις Χατζηαντωνίου: Η φοιτήτρια που ήρθε στην Πάτρα για να γίνει η «σαΐτα» της ΠΓΕ (pics)

Άρτεμις Χατζηαντωνίου: Η φοιτήτρια που ήρθε στην Πάτρα για να γίνει η «σαΐτα» της ΠΓΕ  (pics)
Ασχολείται από 11 χρονών με τον στίβο και πήρε μεταγραφή στην Παναχαϊκή φέτος
Αγωνίζεται εδώ και ένα χρόνο περίπου στην Παναχαϊκή, έχοντας πάρει φέτος μεταγραφή και δίνοντας το πρώτο δείγμα της αγωνιστικής της γραφής, μετά από μεγάλο διάστημα αποχής, στους αγώνες στίβου που έγιναν στα «Βεργώτεια», το περασμένο Σάββατο.
Ο λόγος για την αθλήτρια στίβου της ΠΓΕ Άρτεμις Χατζηαντωνίου που κατάφερε και πήρε την δεύτερη θέση στα 100 μέτρα με 12.60’’, δείχνοντας αρκετά καλά δείγματα και ότι ο σύλλογος της μπορεί να περιμένει πολλά από αυτή στη μέλλον.
Η 21χρονη αθλήτρια της Παναχαϊκής που είναι φοιτήτρια στο ΑΤΕΙ Κοινωνικής Εργασίας στην Πάτρα, μιλά στο patrasevents.gr για το κλίμα που έχει συναντήσει στην «κοκκινόμαυρη» ομάδα και τους στόχους της.
«Κάνω από τα 11 μου χρόνια στίβο και ήμουν στον ΟΦΚΑ Οδυσσέα Αγίου Δημητρίου. Στην Πάτρα  ήρθα το 2012, ενώ στην Παναχαϊκή ουσιαστικά εντάχθηκα πέρυσι και φέτος πήρα την μεταγραφή. Το κλίμα που συνάντησα θα το χαρακτήριζα οικογενειακό.
Η Αλέκα Σιούλη, πρώτα φίλη και μετά προπονήτρια, με δέχτηκε στην ομάδα,  όπου και εντάχτηκα αμέσως.  Η κ. Σιούλη είναι μια αρκετά καλή προπονήτρια και ένας σημαντικός άνθρωπος, αξία πολλών συγχαρητηρίων για την ομάδα που έχει φτιάξει και τους αθλητές της».
Η ίδια συνεχίζει λέγοντας: «Η Παναχαϊκή δεν είναι απλά ένα σύνολο, όπως όλες οι ομάδες αποτελείται από αθλητές με ατομικά αθλήματα και αυτό κάνει ξεχωριστό τον καθένα. Αν κάτι μου έκανε εντύπωση είναι η αγωνιστικότητα όλων των παιδιών ξεχωριστά και το πείσμα που έχουν για να πετύχουν το καλύτερο που μπορούν όπου και αν αγωνίζονται».

Mε την συναθλήτρια της Νάνσυ Παναγοπούλου

Άρτεμις Χατζηαντωνίου: Η φοιτήτρια που ήρθε στην Πάτρα για να γίνει η «σαΐτα» της ΠΓΕ  (pics)
Η τριτοετής φοιτήτρια των ΑΤΕΙ αγωνίζεται στα 100m και στα 200m και αυτό που θέλει είναι να βελτιώνεται και στα δύο αθλήματα τα οποία είναι αλληλένδετα στην ουσία μεταξύ τους. «Στην Κεφαλλονιά αγωνίστηκα μετά από καιρό αποχής, μη κυνηγώντας τον χρόνο, έτσι απλά για να δω που βρίσκομαι. Πιστεύω ότι η επίδοση μου ήταν ικανοποιητική με δεδομένο το διάστημα της απουσίας μου».
Σε ότι αφορά τους στόχους της για το υπόλοιπο της σαιζόν τονίζει: «Το διάστημα της αποχής μου δεν μου δίνει τη δυνατότητα για μεγάλους στόχους για φέτος. 
Ωστόσο, είμαι αυστηρός κριτής του εαυτού μου.
Κυνηγάω μια καλή επίδοση και γιατί όχι το ατομικό ρεκόρ στα 100 και 200m, με μία μια δυνατή συμμετοχή στα 4χ100 σε ότι έχει να κάνει με τα πανελλήνια πρωταθλήματα».

Με τα κορίτσια της ομάδας 4χ100

Άρτεμις Χατζηαντωνίου: Η φοιτήτρια που ήρθε στην Πάτρα για να γίνει η «σαΐτα» της ΠΓΕ  (pics) Άρτεμις Χατζηαντωνίου: Η φοιτήτρια που ήρθε στην Πάτρα για να γίνει η «σαΐτα» της ΠΓΕ  (pics)
patrasevents